torsdag 22 oktober 2009

Omformarstationen



ingången bestod av en söndersparkad dörr och massa klotter.


Kameran är kanske inte den bästa.

Mörkret åt blixten så det vart inga bilder på dom större rummen.



(Matte)
Kom igen ta ficklampan du går först
(Jag Välkommenti bup)
Hur fan ska jag gå ner här
(Matte)
Gå med HUVUDET FÖRST det brukar vara enklast
(Jag Välkommenti bup)
Okej
Så klart så halkar jag till och dök med HUVUDET FÖRST rakt ner i allt damm och jord
Efter den brutala landningen hör jag Matte i bakgrunden haha så där ja det var väl enkelt.
Reser mig upp fort och inser att det är väldigt lågt i tak.
(AJ)
Jag vet inte hur mycket Damm/Jord vi fick i oss under den krypturen

Ute i källaren helt blå slagen efter att ha snubblat både in och ut


Nersparkade dörrar sönderslagna saker

det var ingen vacker syn någonstans





Jag såg en lucka så jag klättrade upp och kollade
(Fanns Inget Där)
(Det Går Aldrig Som Man Tänkt)

Fullt möjligt

Men vi ska ta med bättre kamera och ta mer bilder på nästa kanske nattliga besök.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar